Czy analityka internetowa jest dobra do audytowania stron www? 

 

Prowadzisz sklep internetowy, ale słupki sprzedażowe wcale nie idą w górę? Twój portal nie ma zbyt wielu czytelników, a chciałbyś to zmienić? Myślisz o reklamie własnej strony, jednak zastanawiasz się, czy nie wymaga ona pewnych poprawek? Zleć profesjonalny audyt SEO i dowiedz się, co należy zrobić, by Twoje miejsce w sieci było w pełni zoptymalizowane pod kątem googlowskich robotów, a także realnych użytkowników.

Audyt strony SEO - czy warto?


Jeżeli Twój biznes posiada stronę internetową (a trudno dziś wyobrazić sobie firmę, która jej nie ma), odpowiedź na wyżej postawione pytanie jest twierdząca. Zanim jednak dowiesz się, dlaczego, poznaj definicję audytu strony pod kątem SEO.
To kompleksowe działania mające na celu analizę oraz ocenę konkretnej witryny pod względem jej potencjału do dalszego pozycjonowania czy reklamy. Audyt strony SEO przynosi wiadomości między innymi na temat:
• poszczególnych składowych mających wpływ na widoczność w sieci (na przykład nawigacji, architektury, contentu),
• aktualnej widoczności witryny internetowej,
• atutów danego portalu,
• zaplecza linkowego charakteryzującego domenę, czyli profilu linków wychodzących oraz przychodzących,
• słabych punktów, nad którymi należy popracować, by znaleźć się w czołówce wyników wyszukiwania Google.
Dowiedz się, co zrobić, by Twoja strona www lepiej sprzedawała, reklamowa Twoje usługi i docierała do większej ilości odbiorców.

Czy audyt witryny jest możliwy bez narzędzi analitycznych?


Krótko i na temat: nie. Zarówno podstawowe, szeroko dostępne narzędzia, takie jak Google Analytics, a także bardziej zaawansowane programy czy aplikacje służące ocenie jakości stron www i zachodzących na nich procesów na przykład HotJar bądź SEMSTORM są niezbędne do zrozumienia tego, co na danym portalu się dzieje, dlaczego, jak go poprawić i co zrobić, żeby zoptymalizować konwersje zachodzące za jego pośrednictwem.
Audyt SEO każdej strony wymaga zebrania odpowiedniej ilości danych, by można było wyciągnąć konkretne wnioski, przydatne do dalszego rozwoju witryny. Nie da się tego zrobić bez stosowanych w analityce internetowej metod. W zależności od specyfiki branży, a także wybranych obszarów badawczych, korzysta się z różnorodnych technik pozyskiwania informacji.

Mobirise

Stworzone przez Grupa-Tense Sp. z o.o. Sp. k.